Ellinin Sihri...

Ellinin Sihri… Yok yav… Ellinin sihri mihri yok! Elli işte! 20 gibi 30 gibi 40 gibi ve hatta 60,70,80…. Burada duralım insan ömrü belli… Her 10 yılda bir hükümetler krizi gibi ben de bu yaş krizine girerim. Bu aralar ağzımın içini doldura doldura 50…demeye alışıyorum. Zira 5 Şubat Yarım asırlık olma, kutlamalarını yapacağım… Her yaş alanın, sürekli geçmişi yâd etmesi ya da keşkelerini hep duyarız. Elbette ki benim de keşkelerim oluyor. Mesela, eğer ailem disleksi ve hiperaktivite-dikkat eksikliğim olduğumu bilseydi ve çaresine baksaydı, biliyorum ki bir fakültede hocaydım ya da hala hayatta olan öğretmenim sadece tiyatral yeteneğimin dışındaki özelliklerimi görseydi ve “bu akademik olarak bir halt yapamaz” demeyip arkadaşlarımın girdiği sınavlara beni de hazırlasaydı…(bizim zamanımız da öğretmen ve notlar belirlerdi gireceğin sınavları) kim bilir belki siyasetin için de ülkem için mücadele ederdim. Hayatta ki keşkerlerim sadece başkalarının beni fark etmemesi oldu hepsi bu… 30 yaşından sonra yırtına yırtına ve kendimi fark etmenin huzuruyla ki hala bir yabancı dil öğrenemesem de kendi varlığımı ispatladığımı düşünüyorum. Nasıl ki Cem Yılmaz’ı hiçbir güzel sanatlar bölümü almayıp, o da karikatürler bu alana girip şimdi de her yerde “bakın ben müzik aleti de çalıp şarkı da söylüyorum” ispatını gösterdiği gibi… “Bakın bana, işe yaramaz, haylaz dediniz ve yanıldınız. Şimdi hem bir öğretmenim hem de 3.fakültede okuyorum” diyerek eğitim alanın da kendimi geliştirdiğim gibi… Hisseden kıssa lütfen çocuklarınızı fark edin ve onlara iyi bir montör olun. Bir zamanlar, Ayşe Arman’ın cüretkar yazılarına herkes tepki verirdi.Neden biliyor musunuz? Çünkü insanlar yaptıklarını, hissettiklerini başka birinin ağzından duymaya alışık değildir. Malum, memlekette bütün kadın ve erkekler çok masum ve namusludur ve hatta her an düşündükleri cinsellikten uzak ve doğurduğu çocukları da leylekler getirmiştir. Yoo bende hiç de öyle olmadı… Bir üzüntüm çocuklarımın babasını çok erken yaşta kaybetmek olmuştur ancak Allah bana öyle güzel ikinci şans verdi ki Can’canımdan Allah razı olsun ben razıyım… Yaşamın boyunca çok güzel yaşadım… Çok güzel âşık oldum. Çok güzel acı çektim. Çok güzel yanlış insanlar tanıdım. Çok güzel aldatıldım. Çok güzel kullanıldım. Çok güzel maddi sıkıntılar çektim. Çok güzel iflasın eşiğinden döndüm. Çok güzel ölüm acıları çektim. Ve hatta biliyor musunuz? Bir ara öyle akıl dengemi kaybettim ki kullanıldığımı hazmedemeyip evler basıp tehditler savurdum. Şimdi düşünüyorum da ben ve tehdit… Beni kullanan insan onu da gerçek sandı ya… O yüzden bu korkanlıktan dolayı kendime bazen gazı vermeyi de ihmal etmiyorum “heyt be… Ben neymişim meğerse” Ayrıca ben ve tehdit… Bir arada yazınca bile komik geliyor. Oo… o kadar çok aksiyonlar yaşadım ki hayatımda, aklıma gelenler bunlar. Çok sevdim çok sevildim ve çokça da şuan ki beni var eden halar yaptım. Dedim ya çok güzel yaşadım bu hayatı…. Biliyor musunuz? Hayatı yaşamak, yanlış düğmelenmiş gömleğe benzer, gömleği baştan yanlış düğmelediyseniz o gömlek düğmelerini ilikledikten sonra yanlışı görür ve düzeltirsiniz ve tekrar düğmelemeye başlarsınız, takii zaman kaybı olmasın diye ilk düğmeyi doğru ilmiğe sokmak için dikkat edene kadar… İşte ben de bu gömlekleri doğru şekilde iliklemeyi öğrene öğrene bu hale geldim. Şimdi doğru iliklediğim gömleklerimin keyfini çıkarıyorum iki vatana millete hayırlı evlat, bir beni kendinden daha çok seven eş ve sayısını hatırlamadığım minik yüreklere dokunuşum… O yüzden ne geçmişinizden utanın, ne önünüze çıkan engelleri bahane edin, ne de duygularınıza ket vurun. Biz, hatalarımızla, doğru gördüklerimizle hayatı yaşıyoruz. Hata yapmayan, sabit bir hayat yaşayanlarımız bu dünyada, sadece figüranlık rolünü üstlenmiştir. Size tavsiyem, hata yapmaya, üzülmeye, acı çekmeye, mutlu olmaya, kendinize ve yaşama çok fazla anlam yüklememeye gayret edin. Ben hata yapmaya ve size yazdıklarımı yapmaya devam edeceğim. Çünkü… Biz İnsanız! Yeni yaşım bana hayır, sağlık, huzur ve mutluluk getirsin. Her şey dileğiniz gibi olsun. Şimdilik her zaman olduğu gibi hoşça kalın, akıl ve ruh sağlığınızı korumaya çalışın! Seray LEVENT ÖZGECAN ÇOCUK YUVASI ve KULÜBÜ 1505647430754_IMG_1894.JPG ‪0322.4582496-4583053‬ http://www.ozgecancocuk.com http://www.facebook.com/ozgecancocuk

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dünün Ardından…

UYANIŞ...

Kayıp Nesil...