Bir Sevgi Pıtırcığı mı? Oldum Ne!

Bir Sevgi Pıtırcığı mı? Oldum Ne!

Evet, bugün yersiz zamansız ve hiçbir mesaj kaygısı olmadan yazmak istiyorum…

Kendim için kendime anı biriktirmek için bu aptal hayata kötülüklere rağmen iyiliğin sevginin insanlığın hala var olduğunu haykırmak için yazmak istiyorum…

Okursanız duygularımı paylaşmış, okumazsanız da canınız sağ olsun kendinize acımaya devam edin der geçerim.

Çünkü ben kendime öyle çok acıdım ki artık hayır! Acımıyorum çünkü ben buyum isteyen yanımda durur istemeyen tarih olur çeker gider… 

Yol bana daha çook uzun ve ben kendimi sevmeyi geçte olsa öğrendim…

Sevin önce kendinizi sonra size değer verenleri sevin…

Beden olmasın sevdiğiniz, ruh olsun, iyilik olsun gülen bir yüz sizi neşelendiren “nasılsın?” diye gerçekten soran insanlar olsun…

Âşık olun, acı çekeceğinizi bilseniz de o da lazım nasıl? Sordukların da ya da size aşk acısını anlattıkların da karşınızdakinin duygularını nasıl anlayacaksınız ki,

Aldatılın ama aldatmayın kimseyi, bence en büyük şerefsizliktir, buda bir tecrübe. Aldatıldığınızda çektiğiniz acı , hayal kırıklığı bedeninizi kırıp geçerken, ruhunuz paramparça oluyor bunu hissedin ve suçlamayın kendinizi çünkü hayatınıza burnunu sokup yaşamınızı allak bullak yapmak için çırpınan bir çoğunluk var  onların mutsuzlukla beslendiğini unutmayın…

Aldatan insan zaten hep aldatılandır o yüzden kendinizi hiç suçlamayın siz ona bir kaç numara fazla gelmişsinizdir işte o kadar…

Aldatılmazsanız nasıl aldatılan insanın çaresizliğini isyanını anlayabilirsiniz ki işte bu da bir tecrübedir….
Koyun bu bütün tecrübelerinizi cebinize bir gün lazım olursa çıkarır bakarsınız.

Sonuçta insansınız, kalp cam kadar kırılgandır demir gibi güçlenmesi için önce paramparça olmalıdır ki güçlensin ama paslanmasına asla izin vermeyin…

Sevmeyi güzel bilenler olsun etrafınızda ….

Ben hala sevmeyi güzel bilirim…Boğarım adamı sevgiden , ilgiden ama ben buyum….

Sevmeyi seviyorum galiba!

Kıçı kalksa da karşımdaki, ben “seviyorum” demeyi seviyorum…

Olsun sevin birbirinizi âşık olun. Gidene dur! Deyin lütfen deyin çünkü giden gitmenin peşin de değil aslında, sadece aşkla bağlandığı insanın onun hayatındaki değerini anlamak ister…

Özellikle biz kadınlar “benim için bu yüreği, cesareti gösterecek mi ?”diye düşür çünkü kadın erkekten yürekli ve cesurdur seven kadın gidene git demez kaybetmek istemez sevdiğini.

Başınızı yaslayabileceğiniz, bedeninizin peşinde olmayan tek derdi yol arkadaşının aşkla yanında olmasını isteyen birileri var bu dünya da ben buna inanıyorum.

Ben güvenmeye, sevmeye âşık olaya devam edeceğim hiç niyetim yok kalbimi paslandırmaya ilgiyle, sevgiyle ve kıskançlıklarımla ben buyum…

Sizde olduğunuz gibi olun. Aramak istiyorsanız arayın, sevgi sözleri söylemekten mi? Hoşlanıyorsunuz söyleyin, kıskanıyor musunuz? Dibine kadar kıskanın, hep merak edip yaşamınızın ortasına mı? Oturtuyorsunuz oturtun, bir kere bu hayatı yaşayacağız yaşamımızdan biz sorumluyuz ve yalan dünya da sevmek kadar güzel olan ne olabilir ki!

Yarın var mı? Garantiniz var mı? Nefes aldığınız sürece ölmek gibi bir şansınız var mı?

Anı yaşamak aptalca beden peşine düşmek skor kazanmak değildir, anı yaşamak sevdiğiniz insanlara iyiliğinizi, güzelliğini yaşatmak ve her koşulda mutlu olmaktır.

Bunu karıştırmayın aşk, sevgi biriyle bedensel birliktelikler çok özel ve kutsaldır.Bu saçma modernlik ya da ne yaparsam kar mantığı ile ruhunuzu kirletmeyin ve kirlettirmeyin…    

Haa sizin kadar size bir adım gelmeyeceklere de “hadi oradan” demeyi ihmal etmeyin. Çekin acınızı ama kesin kolu kökünden ruhunuzu sizin elinden almasına izin vermeyin…

Yazdım ya… Ben sevmeye devam edeceğim ve hatta âşık bile olacağım çünkü ben iyi bir insanım, elma beni sevmiyor diye elmayı sevmekten vaz mı?  Geçeceğiz elbette ki hayır!

İşte böyle, Seni Seviyorum demek için illa özel birini de aramaktan vazgeçin çünkü sizin arkadaşınızsa “seviyorum”, dediğiniz, zaten özeldir…

Söyleyin yorulmadan usanmadan bu muhteşem cümleyi “Seni seviyorum!”

Evet, ben hepinizi “çok seviyorum hem de çok” çünkü artık ben kendimi sevmeyi öğrendim…

Kim bilir bu yazımdan sonra belki sizde kendinizi sevmeyi denersiniz.

Şimdilik her zaman olduğu gibi hoşça kalın, akıl ve beden sağlığınız korumaya çalışın!

  

  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dünün Ardından…

UYANIŞ...

Kayıp Nesil...