Benimle Yol Hikâyeleri…


Benimle Yol Hikâyeleri…

Selam! Herkese bugün dünden daha keyifliyim…

Yoo parayı bulmadım, âşık da olmadım, neden keyifli olmayayım ki, sağlıklı evlatlarım var, maddi sıkıntıları dünya çekiyor ama kocaman umudum var çünkü güç benim her şey gelir geçer…

O zaman bir zararınız olmaz, kandırın beyninizi ve bugün de mutlu olmayı seçin inadına gülümseyin hayata…

Gelelim benim yol hikâyelerime ki büyük oğlum çok iyi bilir… Mutlaka yola çıktığım zaman bir macera yaşarım en basitinden Adanalı olmama rağmen Adana yollarında kaybolabilir yarım saatlik yolu bir saatte tamamlayabilirim ve hatta Erdemli den (Mersin’in İlçesidir) Adana’ya yola çıkarken Adana’nın ilçesi Misis’ten ( bu arada Adana Misis arası 71 km ve takriben 1 saat 12 dakikadır) çıkmışlığım bile vardır…

Anlayacağınız ben de yol hikâyeleri bitmez…

Gelelim bu hafta sonu yaşadığım yol macerama

Malum beni takip eden arkadaşlarım bilir…
Pozitif düşünmeye ve yaşamaya gayret ederim.Evrene verdiğiniz enerjinin size geri döneceğine inanıyorum ki beyin negatif düşünceleri algılayamaz ve net düşünceleri komut olarak algılar ‘‘Unutma’’ dediğinizde beyin onu ‘‘Unut’’ olarak algılar gibi… Gibi… 

Anlayacağınız beyin –ma ları,-me leri sevmez ekleri koparır atar işin kökü onun komut noktası olur ki daha önceleri de bu noktayı defalarca yazmıştım.

İyi de bu durumu yaşamamız için bedenen ve ruhen de sağlıklı olmalıyız bu gerçek…
.
Kimi kabul eder kimi etmez ancak şu bir gerçektir ki dünyanın oluşumundan bu yana alternatif tıp vardır ve olmaya devam edecek çünkü siz ne kadar olumlama yaparsanız yapın çevre faktörleri, beslenme kısacası yaşam tarzınız sizi ister istemez mutsuzluk kaosuna sürükleyebilir.

Kendinizi korumak zorundasınız ki inanın yıllardır sağlık takviyesi ürünü kullanıcısı olarak bunun çok yararını gördüğümü biliyorum. Kendimle ilgi çok basit bir tespitim.Eşimin vefatından sonra panik atak lanetiyle tanıştığımda bir torba ilaç içip ölü balık gibi gezerken ahiretliğim Mahide’nin sayesin de X şirketin ürünleriyle tanışıp o gün bugündür ağrı kesici bile kullanmayan bir insan oldum.

Biliyorsunuz ses tellerimden bir ameliyat geçirdim ve genetik hipertansiyon olan bir ana-babanın çocuğuyum ki yırttım bende çıkmadı derken bu geçirdiğim ameliyatla tansiyon hastası olduğumu öğrendim. Benim minik eniştem doktordur değerleri gördüğün de panik içinde nasıl hala sağlam olduğumu sorgulamıştı normal şartlarda ya ölmeliymişim ya da felç olmalıymışım.

Bakın hala sizlerleyim…

Tek nedeni vardı bütün bunların, sağlık desteği bitkisel ürünleri kullanmam o yüzden hipertansiyona ait hiçbir bulguyu fiziksel olarak yaşamadım.Vücut direnç gösteriyor.

İşte yine adı İMECE olan bir sağlık destekleyici ürün kampına aniden davet edildim, vizyonu ve sonuçları birebir görmem istendi çünkü bu ürünleri zaten ben kullanıyorum ve artık benim bunu ciddiye alıp herkese duyurmamı istiyorlar ki haklılar.Çevremiz de mutsuz,sağlıksız insan dolu ve birileri onlara ulaşmalı.Bırakın parayı pulu insanlık için ulaşmalı…

Evet, ani bir kararla Afyon Sandıklı ilçesine yol almak üzere planlar programlar yapıldı. Lakin nasıl gideceğim?

Bunu pek bilen olmaz ben en yakın şehre bile yalnız gitmedim. Ha gitmiş olsam yolumu bulur muyum? Evvel Allah iş başa düşürse onu da yaparım ama burası Afyon boru değil…

Her neyse genel müdür yardımcısı arkadaşım sağ olsun bir otobüs ayarlamaya çalıştı ve sonun da Maraş’tan gelecek misafirlerin otobüsünde yer bulundu lakin tek şart benin otobana çıkmam…

Bu söylendiğin de kendi kendime demek ki herkesin inip bindiği bir yer diye düşünüyorum bir de o kadar davet edilmişsiniz naz tuz yapmanın anlamı yok. Olur dedim demesine de gecenin yarısın da nasıl gidilecek?

Neyse her yeri iyi bilen arkadaşımı arayıp durumu anlattım nasıl gideceğimi soruyorum ‘‘O anlattı ve ben seni Duygu kafenin orada bekleyeceğim (Duygu kafe bir durak adı)’’dedi. Ben her zaman ki yiğitliğimle o kadar değil sen tarif et ben bulurum nasılsa desem de ‘‘sen bir gel nereye gideceğini ve neden beraber gitmemiz gerektiğini anlarsın’’ dedi.

Uydum sözüne ve buluştuk evet…Çocuk haklıymış resmen teller aşılıp tepelerden geçilip köpeklerin refakat ettiği ki yanımda erkek olmasına ve her halimle şaşkın ördek olduğum ortada olmasına rağmen yanıp sönen farlar eşliğin de ki önce niye bunlar farlarıyla sinyal veriyor ne oldu ki? sorusunu salak salak sorarak otobana indik….

Evet! Sonun da ‘‘otobana mı? çıkalım’’ sözünün gerçeğini yaşamış oldum…Halim çok komikti ki hala yazarken bile gülüyorum.

Neyse bindim otobüse ilk sözüm herkese iyi geceler ve beni bu yaştan sonra otobana da düşürdünüz ya… Olmuştu.

İşte insanlarla ilk iletişimim  böyle  başladı.

Eğer siz hoşgörüyü, iyiliği yüreğinizden eksik etmezseniz olumsuz diye düşündüğünüz her hareketi, duyguyu olumlu hale getirebilirsiniz. Bir anda 40-45 tane Maraşlı, Elbistanlı, Afşinli arkadaşlarım oldu çünkü bu otoban hikâyesi otelde, her yerde ve dönüşte bitmedi baktılar kendiyle bile dalga geçebilen bir insan var karşılarında onlar da tedirginliklerini üzerlerinden atıp andan mutlu olmayı becerdiler.

Ve biliyorum ki otobandan aldıkları kendilerinden çok farklı bu kadını hiçbir zaman unutmayacaklar…

Bir de tuvalet maceram var ki en son çocuktum yaylada çalı çırpı arasında tuvaletimi yapmıştım. Serde bu yaşta dönerken tuvalet bulamayıp sevgili arkadaşım(ki İMECE ekibin de tanıştığım canlardan sadece biri) Fatih Demir’in gözcülüğün de anıları tekrarlamak da varmış.

Düşünün bütün otobüs sizin ne yaptığınızı biliyor….Benim için bu da unutulmaz bir anı oldu.

Bu hikâye çok uzun sizleri sıkmak istemiyorum çünkü yazı uzadıkça okuyucunun dikkati dağılır.

Bitirmeden önce İMECE sağlık destek ürünleri şirketi yetkililerine ve orada tanıdığım bütün İMECE ekibine iyi yürekleri ve beni aralarına aldıkları için özellikle çok teşekkür ederim.

Diğer yazımda size İMECE ve bendeki faydalarını, ayrıca oda arkadaşımın gözle görülür iki günde sağlığı ile ilgili olumlu neticesini paylaşmak istiyorum çünkü herkes bu iyi yürekli insanları tanımalı….

Şimdilik her zaman olduğu gibi hoşça kalın, akıl ve beden sağlığınızı korumaya çalışın!

Dip not:Eğer kronik rahatsızlığınız için ilaç kullanıyorsanız kullanmaya devam edin ancak sağlık destekleyici ürünler sentetik ilaçın organlarınıza vereceği zararı en aza ya da yok etmeye destektir unutmayın....


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dünün Ardından…

UYANIŞ...

Kayıp Nesil...